niedziela, 10 listopada 2013

Brown Safari





The Honey Trees - To Be With You

Witajcie!

Trwa kolejny długi weekend ;] Mam niezwykłe szczęście do pogody, za każdym razem kiedy umawiam się na zdjęcia w danej chwili wychodzi słońce lub chociaż przestaje padać. Mam nadzieję, że ta tendencja utrzyma się dalej! ;]

W piątek wziąłem wolne i postanowiłem udać się do stacji krwiodawstwa, udało mi się przejść badania, bo czasem zdarzają zejścia poniżej normy. Tym razem wyniki były doskonałe, więc postanowiłem oddać osocze. Po trzech latach odkąd ostatni raz je oddawałem zapomniałem jak później czuję się wyczerpany. Po sesji od razu zjadłem gorzką czekoladę i zapiłem wodą, lecz było to stanowczo za mało, zważywszy na to, że uznałem, że jeszcze wyskoczę na sesję i zafunduję sobie łącznie z 25 minutowy spacer. Skończyło się dotarciem do domu ostatkiem sił i godzinnym leżeniu zanim odzyskałem odrobinę wigoru, by wejść do kuchni wzmocnić się obiadem. Na szczęście kolejny dzień to już powrót do pełnej sprawności i rozpoczęciu deszczowej soboty od porannego biegu. Teraz dwie imprezy, sob i niedz, w tym urodziny mojej siostry (autorki zdjęć) ;]

Jak wy spędzacie/liście kolejny długi weekend?


Hello!
It's a next long weekend. Always when I go out for a photo session is fine wheather, sun goes up or at least stop raining. I'm a lucky man. ;]

At Friday I took time off and I went to blood establishment. I gave my plasma after 3 year brake. Doctors usually draw blood but this time I would like gave plasma. I forgotten that after this I would be exhausted. But next day I was back to life, I ran on the Saturday morning. At this weekend I had two parties. One of this was my sister's bithday. Happy Birthday Aneta! ;]]

How you spend this weekend?














 Photographed by Aneta Kloc

Sweatshirt: Vero Moda / Shirt: Vero Moda / Jeans: Zara / Shoes: Goertz /
Watch: Casio / Jewellery: River Island / Sunglasses: H&M / Bag: H&M

14 komentarzy:

  1. Super sweater! xxx

    www.stylentonic.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely outfit! what I really love is the bag!!! Man and the bots are a perfect "couple" =)) Nice me like it!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny zestaw! na pewno odwróciłabym się za Tobą widząc Cie na ulicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Ci wielkie Szymon, że odwiedzasz mojego 'babskiego' bloga! :) Bardzo miło czytać komentarze rodzaju męskiego^^

    Ogólnie super strój, podziwiam facetów, którzy mają swój niepowtarzalny styl! Oby tak dalej!

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie odwiedzam "babskie" blogi jeśli kuszą swą atrakcyjnością merytoryczną jak i wizualną w postaci zdjęć, świetnych stylizacji ;]

      Dziękuję i również pozdrawiam! ;]

      Usuń
  5. Bardzo ładnie wyglądasz. :) Podobają mi się takie spodnie u facetów! :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...